Followers

Pages

Friday, June 24, 2011

:: Yogurt & Fafau Hot Fm ::

Hye...

Mesti setiap orang ada minuman kegemaran bila korang minum jew air
yang korang suka tuh, mesti korang nak lagi dan nak lagi...
Bila dok saje-saje jew, mesti teringat kat air yang jadi feveret drink korang tu kan..
Tapi, kena hati-hati, kalau feveret drink korang tak berkhasiat,
korang kena jauhkan diri dari dia, sebab nanti kalau jatuh sakit, korang jugak yang susah..
Contohnya, kalau korang suka sangat air coke, tidak elok untuk kesihatan
korang sebab air tuh bergas, boleh menambahkan asid dalam
perot korang. So, terpaksa lah korang kurangkan minum air tuh...
Bukan tak leh minum langsung tapi berpada-pada lah...kalau sayangkan diri anda.
aku bukannya apa, sekadar nak bagi nasihat kat korang....

ececeh,...panjang berjela la plak nasihat ni kan..aku ni bukan apa..
kadang-kadang bagi nasihat untuk tatapan pembaca-pembaca ajew..tehee..

Ok la..just nak share entri, aku pergi launching Nestle Yogurt Bliss kat Mydin, Subang.
atas urusan kerja aku telah menghadiri launching produk nih.
tehee...tak kesah la kan kena kerja hari sabtu pun, yang penting aku sempat
jugak bergambar dengan Farah Fauzana Hot fm sebab dia
jadi hos untuk event tuh...hehe...da lama ta snap picture dengan artis-artis nih..
nasib baik bos tak de tyme aku tergedik-gedik snap picture dengan Fafau.


Sweet nye..selalu dengar suara dia membebel kat radio ajew..
rupa-rupanya kat luar pon dia banyak cakap jugak..dah memang kerja DJ la katakan..
By the way..credit to bayi momot sebab sempat jugak snap picture aku dengan fara fauzana~
Yesss!!

Disebabkan aku dah jadi tetamu vip untuk event nih, aku dapat bawak balik banyak
minuman yogurt macam-macam perisa. Yelah, Nestle kan baru aje
keluarkan perisa baru sempena "cabaran 14 hari diet bersama yogurt ".
dah dapat banyak yogurt free, hari-hari aku minum yogurt.
Aku dah memang selalu minum yogurt ni, tapi tak de la sampai hari-hari nak kena minum.
Sejak aku dah dengar ceramah kat event tuh, ada fakta mengatakan
kandungan air yogurt tuh baik untuk kesihatan,
lagi-lagi sangat berhasil untuk langsingkan perut. Sejak tu lah, Favourite drink
aku dah beralih kepada air yogurt disamping Float, coconut shake and mineral water.
teehee..

Jom minum yogurt!!
jom like!! www.tips-fb.com

1 comment:

  1. Do you need Personal Loan?
    Business Cash Loan?
    Unsecured Loan
    Fast and Simple Loan?
    Quick Application Process?
    Approvals within 4 Hours?
    No Hidden Fees Loan?
    Funding in less than 72hrs
    Get unsecured working capital?
    Email us: fastloanoffer34@gmail.com
    Whats-app us on +918929509036

    ReplyDelete