Followers

Pages

Friday, June 24, 2011

:: Seth Tan vs Nora Elena ::

hye semua....

Lunch Time: Makan nasi lemak pagi tadi + kueh cokodok pisang!
cuaca: Terang benderang!
Persekitaran : Bersepah siket...mahahaha..

Entri kali ni nak mengomen pasal drama bersiri Nora Elena...
Dah la cerita nak tiru macam drama adamaya, past amek heroin tak leh nak feel!
adoooyaii....
Disebabkan kat rumah aku belum ada tv persendirian, aku tak dapat nak
mengikuti drama-drama cintan cintun yang selalu mereka-mereka dok citer..
Sedeykan..bila jumpa orang jew, tanye pasal nora elena, bila aku jenjalan kat blog
blogger laen. dorang asek cerita pasal Nora Elena!
aku tak taw pasai cerita tuh pon..best sangat kew?
Tak leh jadi ni, nasib baik adek aku bertungkus lumus dapatkan drama tuh,
hasil daripada kerajinan teman sekolejnya mengdownload. Syabbass!

At least, kak long hang nih boleh jugak la menatap Nora Elena + Seth Tan
dari episod 1 sampai habess.... ( aku skip2 jew episod yang tak best )
Disebabkan selalu skip-skip, cepatlah aku khatam drama nih..

Wehh...apesal watak Nora Elena tuh Fake habess..
huwaaa...Harapan hancur terkubur melihat lakonan itu..
nak tengok sebelah mata pon jadi malu!!

Kan bagus, kalau di pertengahan jalan dalam cerita tuh, Nora Elena
mati sebab ada penyakit berjangkit, lepas tu datang Lisa Surihani
menggantikan Nora Elena bersama Seth Tan..

Tak pun, tiru macam cerita lagenda budak setan tuh, ada scene
operate-operate muka! haha...tetiba terkeluar erra fazira plak.
erra fazira ngan Seth Tan, ok jugak tuh!

Hahaa...ok tak idea aku...kalau ada producer yang terbaca blog ni,
Sorry lah yer. Nora elena tak sesuai langsung pegang watak
heroin dalam drama nih. Tak pasal-pasal spoil mood penonton yang macam aku
yang terlalu emotional nih....Tak suka lah tengok drama-drama berlakon
FAKE nih...rasa nak muntah jew.!



By the way, Congrats to Seth Tan kerana 'YOU' memang pandai
menjiwai watak..ada feel...memang suami contoh..cair wa cakap lu!!
excuse me, ni bukan sebab gatal yer kawan-kawan..ini memang
penyataan ikhlas dari aku....kalau dah memang betul, aku tak akan nafikan.
Sebab kita semua tahu, Aaron Aziz memang macho kalau bawak watak tuh.
Sampaikan pompuan-pompuan yang tengok, tergila-gila nak
boyfriend diorang jadi macam Seth Tan. kan kan kan?

Overall, drama nih membosankan siket tak macam Adamaya dulu.
tak de drama boleh challenge adamaya lagi.
So Sorry to Nora Elena, skill lakonan YOU perlu diasah and dilatih lagi
sebelum pegang watak-watak heroin macam tuh.
Jangan disebabkan nila setitik, rosak susu sebelanga. Semoga Nora Elena
menjadikan kritikan ini sebagai satu suntikan semangat beliau untuk
terus maju dalam bidang lakonan beliau.


sekian, terima kaseh.





jom like!! www.tips-fb.com

1 comment:

  1. Do you need Personal Loan?
    Business Cash Loan?
    Unsecured Loan
    Fast and Simple Loan?
    Quick Application Process?
    Approvals within 4 Hours?
    No Hidden Fees Loan?
    Funding in less than 72hrs
    Get unsecured working capital?
    Email us: fastloanoffer34@gmail.com
    Whats-app us on +918929509036

    ReplyDelete