Followers

Pages

Wednesday, June 15, 2011

:: harijadi cik wani ::

Assalamualaikum..

entri ini ditujukan khas kepada cik wani, kawan ku yang berada nun jauh di utara.
apa khabar cik wani kat sana? diharapkan agar sihat wal'afiat..
macam tules surat cinta lah pulak kan...
kredit telefon tak de...kebetulan plak, kat rumah baru dapat online.
so, nak amek kesempatan ni nak wish
selamat hari jadi yang ke 23..moga panjang umur dan di murahkan rezeki..
nak tules malam tadi tapi tak sempat...



ini picture masa aerobik bersama cik wani tyme kat usm dulu..
pagi-pagi beraerobik sakan..

pesanan kepada cik wani sempena hari jadinya:
1) jaga diri elok2..
2) kalau nak kawen jangan lupa jemput.
3) kalau dah dapat keje jangan lupa bagitaw..
4) jemput datang rumah bila-bila je nak datang..
5) friends forever...miss u~


ini hadiah untuk cik wani ;




kek coklat, tungkus lumus carik kat google image..
special for you..
HAPPY BIRTHDAY TO YOU~
jom like!! www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment